STJÄRNFALL

Hejdär.
Hur har eran helg varit? Min har varit perfekt. Är hos min pojkvän nu, och har varit här sedan i fredags. Somnade halv åtta i fredagskväll, haha.. Igår åkte jag, Mick och Dennis ut på en cirkus 2 timmar lång skotertur. Teddy och Amanda skulle också varit med, men Teddys skoter krånglade :( Vi andra åkte upp på en höjd där vi såg hela Leksand och Insjön. Det var riktigt fint!
Mick och jag åkte hem till honom och åt mat, och vid 22 igår kväll, åkte vi hem till Dennis igen. Halv tolv gick vi ut och badade tunna under en stjärnklar himmel. Vi såg minst 5 stjärnfall under de 2-3 timmar vi satt där. Supermysigt! Somnade runt tre inatt, och vaknade halv elva. Idag ska vi ut med skotrarna igen, helgen är ju inte slut riktigt än ;)
PUSS

nån random bild Micki hade på sin dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0