till dig Sara, min bästa vän ♥

Jag vet att jag aldrig kommer kunna förklara hur mycket du betyder för mig. Utan dig, vore jag ingenting. Verkligen ingenting! Har aldrig nånsin' träffat en så underbar tjej som dig, hjärtat. Har aldrig kunnat prata med någon, så som jag pratar med dig. Vi säger tammefan allt till varandra, eller hur?
Du vet att jag litar på dig till 110%, och det kommer jag att göra ända tills den dagen jag sluter mina ögon och lämnar världen. Vi har bara känt varandra i 1 år ungefär, men det känns som 100 år typ. Det finns så himla mycket mer att skriva nu, men jag får inte fram de rätta orden liksom. Men en sak är säker: JAG ÄLSKAR DIG! ♥
bara några av våra bilder, bästis ;)

Kommentarer
Postat av: sara sonehag

naaaaw , felicia älskling! du ska bara veta vad du betyder för mig! har alltid haft svårt att öppna mig för andra men med dig går det verkligen att prata om allt med! du är underbar ska du veta och jag kommer alltid älska dig! och tvivla aldrig på att berätta nåt för mig för du vet att jag alltid kommer att finnas vid din sida och stötta dig oavsett vad! ÄLSKAR DIG! <3

2010-12-01 @ 21:10:49
URL: http://sarasonehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0