vi lever!

Oj, vad länge sedan nån' skrev här ;) Kan väl passa på att göra ett litet inlägg då.
Jag lever, Sara också. Men vi har verkligen inte hunnit bloggat någonting här de senaste 2 veckorna, eller orkat kanske det heter, haha..
Det har varit en hel del med skolan, och så har vi legat sjuka, båda två oturligt nog. Men nu är det lov och ja, vad kan man säga om gårdagens kväll som var början på det 3 veckors långa lovet..? Jo, den var superduper bra! Vi var hos Sara, med Douglas och Axel. Vi kollade på film och sådär. Sista gången jag träffade dom, på typ 2-3 veckor eftersom jag ska vara med pojken min nästan hela tiden. Men i vilket fall som helst, så hade vi jätte roligt. Jag och Sara somnade typ 1 timme efter att grabbarna gått hem :)
Nu vet ni att jag lever i alla fall, pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0