hej, mitt vinterland!

Vaknade upp imorse och min första syn var all jäkla snö som fallit under natten. På min gård ligger ett snötäcke på cirkus 10cm. Visst är det roligt med snö, fast när det snöar vill man helst vara inomhus. Hunden är pissblöt när han kommer in, och han är alltid glad och springer runt och stryker sig på en och så vidare. Så då blir man ju lite extra blöt. Men vad vore en vinter utan snö? Och ännu värre. Vad vore en julafton utan snö?!
Inte långt kvar tills tomten kommer. Snart drar julbaket och inköpen av julklapparna igång. Så jäkla mysigt! Eller hur?

Nu sitter jag vid min nya lilla hörna i mitt rum och gör ingenting. Ska börja med en överaskning till min pojkvän nu. Hinner inte imorgon, eftersom jag faktiskt sover hos Sara då :) Ska till FALUGRUVA på fredag, börjar 9.00 och slutar 13.00, skön dag. Blir närmare om jag sover där, och vi får skjuts dit upp + att jag får tillbringa en natt med bästa vännen. Haha, vad äckligt det där sista lät.. Anyway. Vi kommer att svara på frågestunden då, så är det något mer du undrar över? Passa på att fråga i DETTA inlägg!
LATERO

Bernami's Aragon Amaro, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0