lite info liksom

Hej & välkommen till min och felicias blogg! Här kan ni läsa om allt mellan himmel och jord. Ni kanske undrar vilka vi egentligen är? Det kan jag ta och berätta för er lite kort nu. Jag är född i stockholm men flyttade till Falun när jag var 3-4 år gammal och är 14 år nu. Alltså är jag mer dalkulla nu än stockholmare tyvärr.. Felicia är en riktig liten prinsessa hon! Född i Falun och är världens underbaraste människa som verkligen kan få en på gott humör i alla lägen och finns där för en i alla väder. Hon är verkligen min bästa vän och är så sjukt glad att jag lärt känna henne! Men nu ska jag inte sitta och tråka ut er totalt som jag säkert redan lyckats med... Men hoppas ni gillar bloggen! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0