NOVEMBERKÅSAN

Hej på er!
Jag har inte bloggat någonting i helgen för jag har varit i Gävle. Ni som var där, vet ju vad det var, och ni som inte var där kan jag berätta vad det var där ;) Haha.. Jo, det var Novemberkåsan! & satan, vad kul jag hade! Pojkvännen följde såklart med, så vi gick runt med pappa, lillebror, farbror och mammas kusiner :) Grattis till Anton och Fredrik, som tog sig runt! Jätte bra kört grappar! :D

Nu ska jag hämta alla grejer från bussen och sedan kanske åka in till Falun.
LATERO

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar verkligen er blogg, är nästintill beroende!!

men jag har ett litet önskemål, skulle ni kunna skriva i kanske slutet eller början av inläggen vem det är som skriver? man blir lite förvirrad ibland bara, hihi:)

tack för en super bra blogg, ni är så fina, hoppas ni ser kommentaren!

2010-11-22 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0