om just lilla mig.

Hej på er. Välkomna hit!
Sara berättade lite kortfattat om mig, men jag kan ju berätta kanske lite mer om just lilla mig? :)
Jo. Jag är en riktig liten dalkulla, född i Falun, men bor numera cirkus 1 mil ifrån den halvstora staden tillsammans med min familj. En mamma, pappa, 1 bror, hund och katt. Har 1 till bror, men han bor somsagt inte hemma hos oss längre, eftersom han är hela 24år. Anyway. Om ni läst min egna blogg, så vet ni att vi är crosstokar. Både pappa, lillebror och jag kör faktiskt cross. KTM såklart. Men jag håller även på med hästar, men har dock ingen egen. Rider på ridskola, som vissa andra. Mamma är också intresserad av hästar. Nåväl, nu var det faktiskt jag, som detta inlägg skulle handla om.
Om jag är singel? Nej. Jag har pojkvän. Världens bästa dessutom! Har varit med honom i snart 3 månader. Och jag lovar. Det är bara en början. Fan vad bra den killen är alltså. Han kommer nog inte att vara med i den här bloggen så mycket, men i min egna är han med var och varannan dag ;)
Går i 8an, i samma klass som den andra halvan av bloggen. Trivs superbra där, på skolan och allt.
Hmm.. ja. Det var en hel del om mig. Är det något mer du undrar över? Mejla till oss då.
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0