så jäkla bra!

Det känns som om det bara är jag som skriver här, haha? Både jag och Sara har fullt upp under vardagarna. Det blir ju så när man går i 8an och alla betyg står på spel, right? Men vi försöker så gott vi kan! :)

Dagen började dåligt genom att försova sig lite. Drog på mig kläder, packade skolgrejer, drog på mig lite mascara och sen hann jag inte mycket mer. Väl i skolan vände allt. Det blev en helt sjuuuuukt bra dag! Inte skrattat så mycket på länge känns det som. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Vill åka in till Falun på innebandy och fysträning med crossgrabbarna, haha - men jag orkar inte.. ;)

bilder från förra veckan, då brandlarmet gick, när vi hade idrott. OCH dessutom (!) hade vi massage just då. men det tog vi igen idag, fan vad skönt det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0