SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Eftersom det är jag, Felicia, som svarar på frågorna är det ju mina svar jag skriver. Saras kommer kanske senare ;)
Anonym
om fråga vad ni vill!:
hur är det mellan er & viktoria? :)
SV; det är just det, att det INTE ÄR något mellan oss.

Anonym om fråga vad ni vill!:
snyggaste strulen?
Finaste killen på eran skola?
och tjej?
Tipsa om snygga skidhjälmar ? ;)
Oskuld?
SV; 1, jadu. 2, kille vet jag faktiskt inte, det finns några stycken. Tjej är nog Matilda Olén :) 3, kanske kommer ett inlägg senare. 4, nope.

Anonym om fråga vad ni vill!:
hur och vart lärde ni känna varandra?
hur länge har ni känt varandra?
kan ni berätta vad som helst för varandra?
har ni gråtit inför varandra?
har ni bråkat någon gång? :)
SV; 1, typ skolan. 2, cirkus ett år. 3, men det är klart? vi vet allt om varandra. 4, mjodå. 5, absolut inte!

Anonym om fråga vad ni vill!:
Går ni på någon sport?
Har någon av er pojkvän?
Bra blogg :)
SV; 1, jag går på ridning och kör cross. Sara går på tennis och dans. 2, jag har! Tack så mycket!

JONSSONS BLOGG ([email protected]) om fråga vad ni vill!:
Varför är ni så himla snygga?
SV; men Hanna, du är ju supersnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0